• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TicTac

Ricrob

Patek
Hjälpte en vän att sälja sin klocka till Tictac, vilket var ett mycket smidigt nöje, trevlig och enkel att ha att göra med! 100% goodguy!
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Köpt av tictac på distans. Klockan togs om hand av annan forummedlem, och jag swishade i samma ögonblick.

Väldigt smidigt och trevligt.
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Sålde en Dj f2f till @Tictac , hur smidigt som helst.
Att jag sedan fick tjata lite klockor i allmänhet med en trevlig kille, är bara bonus.
100% goodguy, i min bok!
 

ittam

Audemars
Har haft en Chronographe Suisse inlämnad hos TicTac. Klockan saknade chronografvisare vilket löste sig tack vare TicTac.. Trevlig att göra affärer med och ett trevligt bemötande, plus att resultatet blev mycket bra. Så honom kan jag rekommendera. Goodguy!
 

Omega21jul1969

Rolex
2-Faktor
Sålt en Omega NTTD via Tictac till hans vän. 100% GG. Bra kommunikation, smidig affär och en trevlig f2f träff med både herrarna. Gör gärna affärer igen.
 
Senast ändrad:

Callxx

Cartier
2-Faktor
Tictac har assisterat en bekant utanför KS att köpa en Cartier av mig, extremt hjälpsam och lösningsoriterad. Inga bekymmer, GG i min bok!
 
Topp