• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tiden går fort när man har roligt sägs det...

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Alltid underhållning med Af Sjodahl bakom tangentbordet:happyhappy:
Längtar redan efter nästa shopping-skov med obligatorisk paketöppningsdans!
Dags att börja gå på finmöglet nu? :)
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Tack för alla grymma trådar du startar och allt du skriver. Alltid lika kul att läsa! Ser fram emot kommande år med spänning :)
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Återigen en trådstart av rang :)
Hoppas 2015 fortsätter i samma anda som 2014! Grymma dinkor har du lyckats få till samlingen i vart fall
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Sjukt bra skrivit även om jag kände till det mesta innan så var det roligt att läsa. Otroligt kul att vi är några som fått kontakt här och sedan fått flera vänner för livet på KS. Kan det inte vara du som bor fel Af Sjodahl vi andra har inte så långt till en vän. ;)
Tack för att du finns och ha en riktigt bra jul min vän.



Hehe...så är det nog min bästa herre, så fort jag drar in några miljoner på lotto så flyttar jag ner där du bor min vän, skulle gilla att bo så nära havet.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Härligt inlägg med många trevliga klockor Af Sjodahl . ;) Det bästa är att du inte flippar några klockor utan att din samling ständigt växer (till skillnad för många av oss andra dödliga som ständigt "måste" flippa).

Detta är ju bara början på resan och det ska bli spännande att följa den. :oldman:

PS. Din YM och DD väcker stora habegär så du får allt sluta posta bilder på dom. :wtf:
 

Apansson

Torpare
Vilken jävla mastodontpost! Tack för alla skratt, och det var en ära att få glida runt med dig en heldag på stan, en av de mest minnesvärda KS-träffarna - du är en sann legend helt i din egen stil, finns inget annat sätt att uttrycka det på än KUNGLIG!
 

n1tro

Panerai
Fint! Jag har haft äran att få träffa dig på GTGn förra året i februari eller januari eller när det var och jag minns alla camelklockorna :D Vill även passa på att säga att även jag fått en del nya vänner och framför allt, fått dela mitt intresse med likasinnade här. Det är verkligen något jag värdesätter högt och kommer fortsätta göra! Tack KS!
 

Brogren

Cartier
Jag hoppas du ser hur många på forumet som dras till dig och din personlighet. Jag har ofta svårt med att ta komplimanger men jag hoppas inte du har svårt för det för du förtjänar alla.
Titta på alla som svarat på din tråd. Över 50% handlar inte om dina klockor utan om dig som person och hur jävla skön du är. Och på GTG:n i Göteborg i somras så pratade vi jävligt mycket klockor, såklart, men det är nog inte det de flesta minns.

Att du sen åkte över halva Sverige för att träffa dina jämlika klockidioter är ju helt galet kul det också!

Hoppas du är kvar många år framöver.
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Vilka fantastiska klockår du haft 2013-14! Och det har varit kul att träffa och lära känna dig, min vän.
God Jul Af Sjodahl och ett gott nytt klockår[emoji6]
 
Topp