• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tiden går fort när man har roligt sägs det...

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Man kan inte lita på många saker här i världen, men att Af Sjodahl levererar, det man man alltid lita på! Bra jobb som vanligt shefen! :)
 

Tommytvigg

Cartier
Af Sjodah jag har också haft fullt på slutet och varit ganska inaktiv, så kommer man in och får läsa det här:)
Fan vad du levererar. Jag ser verkligen fram i mot nästa date.
Snart finns det gott om plats hos mej också, har äntligen slagit till på en kåk.
Vi hörs!

Mvh
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Af Sjodah jag har också haft fullt på slutet och varit ganska inaktiv, så kommer man in och får läsa det här:)
Fan vad du levererar. Jag ser verkligen fram i mot nästa date.
Snart finns det gott om plats hos mej också, har äntligen slagit till på en kåk.
Vi hörs!

Mvh


Du är välkommen när som, slå en pling och kolla att jag är hemma bara Dude ;)!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag hoppas du ser hur många på forumet som dras till dig och din personlighet. Jag har ofta svårt med att ta komplimanger men jag hoppas inte du har svårt för det för du förtjänar alla.
Titta på alla som svarat på din tråd. Över 50% handlar inte om dina klockor utan om dig som person och hur jävla skön du är. Och på GTG:n i Göteborg i somras så pratade vi jävligt mycket klockor, såklart, men det är nog inte det de flesta minns.

Att du sen åkte över halva Sverige för att träffa dina jämlika klockidioter är ju helt galet kul det också!

Hoppas du är kvar många år framöver.


Tack som faen Bro! Det är helt overkligt, men det värmer som bara den att läsa alla inlägg. Kul att vara uppskattad för den man är.

Beträffande resan i somras så är den ömsesidig, kul att få träffa så många likasinnade.

Var kul att lära känna dig Brogren, vi lär träffas igen var så säker...
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Ojjjj! Vad skall man säga, mitt under all stress på jobbet och under all stress som kommer med Julen så var detta något jag behövde. Det värmde att läsa all uppmuntrande trådar/svar, är väldigt glad att den skiten jag skriver uppskattas av så många, ni är bara för goa, och det är ju detta som gör att man tycker att det är roligt att hänga här på Klocksnack! Jag uppskattar alla här på forumet och detta är helt ärligt sagt, och det känns ibland som vi är en enda stor GO familj.

Jag önskar alla klocksnackare (5.560st) en mycket fin och GoD JuL, hoppas Tomten kommer med många hårda paket, och inte bara strumpor och slipsar.

En extra liten God Jul hälsning till er som svarade i tråden; Desmond_Malone, Simpatico, Stene13, Hebbe, Onelund, Guskleto, Chrisse, JS, Joakim, Uffe, puonti, andheg, Hugii, jhallb, jabla, paradis, Johnne, jakob.dala, wundlander, JAH42, Jonte73, Pelarn65, jonas_w, Gripenbro.se, Nicklas.S, Knight, Andersml, Hoarz, JoberMan, Fixoflex, Asplund, Nexus, Bender, WilhelmV, MJ24, OskarK, Rockenfeller, snoozarn, Echo Delta, Chuck, Magnlar, Punchout, Erlingborn, Myndigheten, Feskarn, Compiss, theargonaut, Målarn, Apansson, cultshit, n1tro, Brogren, Omen, Tobbe-i-Etuna, Wii, David Eriksson, yonsson, n155e, Kotten, 16610, Peddjy, Sullstrom, Tommytvigg, Palenkovich, chris.f, Tobias Eriksson, R0B.

GoD Jul Önskar Tomten Af Sjodahl.
 

Hugii

Audemars
Ojjjj! Vad skall man säga, mitt under all stress på jobbet och under all stress som kommer med Julen så var detta något jag behövde. Det värmde att läsa all uppmuntrande trådar/svar, är väldigt glad att den skiten jag skriver uppskattas av så många, ni är bara för goa, och det är ju detta som gör att man tycker att det är roligt att hänga här på Klocksnack! Jag uppskattar alla här på forumet och detta är helt ärligt sagt, och det känns ibland som vi är en enda stor GO familj.

Jag önskar alla klocksnackare (5.560st) en mycket fin och GoD JuL, hoppas Tomten kommer med många hårda paket, och inte bara strumpor och slipsar.


GoD Jul Önskar Tomten Af Sjodahl.


Go´Jul på dig med, tomten Af Sjodahl....
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Bra där. Började läsa på dass, domnat i benen nu.
Var det värt :)


Haha...du är så galet sjuk min vän, är det så att du fortfarande är bortdomnad i benen så skall jag se till att skicka ned en rullstål åt dig, så att du kan ta dig runt nu i H-Jul :D. Hoppas att kunna ses någon gång under 2015, antingen på någon Gtg eller bara att våra vägar möts, haha.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Af Sjodah jag har också haft fullt på slutet och varit ganska inaktiv, så kommer man in och får läsa det här:)
Fan vad du levererar. Jag ser verkligen fram i mot nästa date.
Snart finns det gott om plats hos mej också, har äntligen slagit till på en kåk.
Vi hörs!

Mvh

TACKAR! Man försöker i alla fall..,

Va kul, stort GRATTIS! Vi får höras av för en ny date framöver. Jul och nyår får gå förbi först, sen när du funnit dig lite till rätta så får vi hitta på något.

Hörs då ;) .
 
Topp