• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

TiE

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Skapar en tråd om att jag inte skapat någon tråd (här). Har ni letat så har ni gjort det förgäves. Har inte tyckt att jag behövt någon. Inbillar mig att jag är tillräckligt känd på forumet och inte har ett rykte om mig att vara oärlig eller osmidig. Men vem vet, jag kan ha fel. Så om jag nu startar denna tråd så kommer alla sanningar fram. Nåja, jag tar risken, har ni gjort affärer med mig (är inte så många) eller har något annat ni vill skriva, så är ni välkomna.
TiE
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Bytte en JLC Master Calendar, meteoritetavla mot TiEs Rolex 16613. Fick en rättvis peng i handen. Funkade hur bra som helst!

Har träffats flera gånger, båda på GTGs och hemma hos TiE. Han går att lita på.
 
  • Like
Reactions: TiE

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Har träffat @TiE på events och GTGs ett gäng gånger. Skulle inte tveka en sekund på att göra affärer med honom, ärlig och trevlig :)
 
  • Like
Reactions: TiE

JensBP

Brattlife
2-Faktor
@TiE är 100% certifierad goodguy. Har både träffat Mr.T i verkliga livet samt just sålt ett brattekroko till herrn på distans, allt smidigt och snabbt.
 
  • Like
Reactions: TiE

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag har sålt en Sjöö Sandström till denna kille och det fungerade utmärkt. Väldigt smidig affär och snabb betalning. 100%.
 
  • Like
Reactions: TiE
Topp