- Pris
- 200-500
- Returpolicy
- Nej
- Bilder Skickat
- Ja
Hej, köpte dessa två tröjor här på forumet för någon vecka sen men de är inte min stil, så det blir en catch and relese på dem. De är i bra skick, storlek L och mer utförlig beskrivning hittar ni här:
www.johnells.se
Pris är 200 styck men om man köper båda får man de för 300. Priset är exkl frakt.
SÅLD! Sist ut är min TNF Thermoball jacka i storlek M. Sjukt varm för att vara så tunn och passar utmärkt både gör sig själv men också som ett förstärkningsplagg under en rock eller en regnjacka. Pris, 500 exkl frakt.
Här finns info om man vill läsa på lite extra:
www.skistar.com
Vill man ha alla tre plagg får man de för 700 exkl. frakt. Referenser finns. Tack KS för möjligheten att kunna annonsera

Väl mött!

Kunde inte hitta sidan
Märkeskläder på nätet. Johnells är en av Sveriges största butikskedjor för exklusiva märkeskläder & skor. Handla kända varumärken på vår webbshop, både man och kvinna. Fri frakt, fria byten
SÅLD! Sist ut är min TNF Thermoball jacka i storlek M. Sjukt varm för att vara så tunn och passar utmärkt både gör sig själv men också som ett förstärkningsplagg under en rock eller en regnjacka. Pris, 500 exkl frakt.
Här finns info om man vill läsa på lite extra:

Kläder & utrustning för fjället | SkiStarshop.com
Se vårt breda sortiment på kläder och utrustning för fjällsport! Här hittar du allt från skidor, snowboards, goggles, skidkläder, hjälmar och massa annat gott för din fjällvistelse. Bli medlem och ta del av fina erbjudanden och rabatter.

Väl mött!
Senast ändrad: