• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Till all med en Tag Heuer

AndyK

Cartier
Är nog lite för stor för mig också, har sett ett gäng på 39mm som jag tycker är en bra storlek.
Ska leta vidare men tycker de flesta är lite "för mycket".

Föredrar de cleanare som den här och även de vintage jag sett!
Denna kanske kan vara något? Finns både med vit och svart urtavla.
c9houM5.jpg

Carrera

Jävla märklig färg det blev på bilden... Ska vara vit urtavla och svart rem.
 

Rille

Rolex
Den var sjysst den också!! Verkar ju finnas oändligt många olika sorter.

Tycker knappt jag ser några på begagnatmarknaden..
 

AndyK

Cartier
Sitter och funderar lite över varför jag gillar TAG Heuer så mycket. (Äger dock inga, än så länge)
Jag tror att det är för att de ser sportiga ut, samtidigt som de har en klassisk look.
Sen kan jag dock tycka att vissa av de nya chronographerna är lite för mycket. Det blir för mycket sport och för lite stil.
 

Jonaz

Rolex
ysu5adar.jpg


Bjuder på ett dubbel-wristshots på mina tag's. Varsågoda :) monacon är en förtioårspresent från hustrun och den andra är min sedan typ -95 Kommer behålla båda. Hoppas att min son vill bära den på länk när han blir lite äldre.


iPhone | Tapatalk
 

AndyK

Cartier
ysu5adar.jpg


Bjuder på ett dubbel-wristshots på mina tag's. Varsågoda :) monacon är en förtioårspresent från hustrun och den andra är min sedan typ -95 Kommer behålla båda. Hoppas att min son vill bära den på länk när han blir lite äldre.


iPhone | Tapatalk
Monaco är grymt coola. Det är nog den enda fyrkantiga klockan som jag tycker är snygg, och då är den riktigt snygg.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
ysu5adar.jpg


Bjuder på ett dubbel-wristshots på mina tag's. Varsågoda :) monacon är en förtioårspresent från hustrun och den andra är min sedan typ -95 Kommer behålla båda. Hoppas att min son vill bära den på länk när han blir lite äldre.


iPhone | Tapatalk

Den Monacon va inte dum. Vad är det för ref på den? Har kikat på lite olika modeller av Monaco men denna va riktigt fin. ;)
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Vill minnas att jag sett nya tags fast med bara heuer loggan. Vad heter dom,


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Erik1

Patek
2-Faktor
ysu5adar.jpg


Bjuder på ett dubbel-wristshots på mina tag's. Varsågoda :) monacon är en förtioårspresent från hustrun och den andra är min sedan typ -95 Kommer behålla båda. Hoppas att min son vill bära den på länk när han blir lite äldre.


iPhone | Tapatalk
Monacon var grym även om jag föredrar den blå. Men vilket monster till bezel på den högra
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Vill minnas att jag sett nya tags fast med bara heuer loggan. Vad heter dom,


Skickas från min iPhone via Tapatalk


Oavsett om det bara står Heuer på logon efter 1985 så är det TAG Heuer som är tillverkaren.

Jag tror du tänker på nyutgåvor på gamla klassiker så kallade re-edition. Re-edition av Monacon skådade ljuset 1997 och finns med både Heuer och TAGlogon.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Oavsett om det bara står Heuer på logon efter 1985 så är det TAG Heuer som är tillverkaren.

Jag tror du tänker på nyutgåvor på gamla klassiker så kallade re-edition. Re-edition av Monacon skådade ljuset 1997 och finns med både Heuer och TAGlogon.

Jo det är kanske Monacon jag tänker på. Det finns ingen carrera re-edition med bara Heuer loggan? Tycker Heuer loggan är mycket finare mest därför. Just ja, öven äldre carrera tycker jag är snyggare.
 

PR1973

Rolex
Pledge Member
,
Jo det är kanske Monacon jag tänker på. Det finns ingen carrera re-edition med bara Heuer loggan? Tycker Heuer loggan är mycket finare mest därför. Just ja, öven äldre carrera tycker jag är snyggare.

Jodå, det finns diverse re-edition (och även helt nya modeller) Carrera med bara Heuer loggan. Finns en CS3110 på uretvintage nu tex.

Monaco är för övrigt trevlig i blått men inte så dum i grått också :)

HEFqWq8.jpg
 
Topp