Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag gissar att han hittat box/papper...
Jag gissar att han hittat box/papper...
Rätt gissat angående papper, boxen följde med vid försäljningen
Han ( John "JopeteJokla" på TTT ) som sålde klockan till mig i oktober-november 2012 kontaktade mig angående att den ursprungliga ägaren hade hört av sig och meddelat att han hade hittat diverse originalpapper etc till klockan. Inte mer än rätt att försöka jaga tag i nuvarande ägaren till klockan så att han får ett så komplett set som möjligt!
Har nu lyckats få tag i ägaren till klockan så han kommer inom en snar framtid kunna återförena klockan o boxen med papperen!
Tycker det är en trevlig historia och det visar ganska bra hur skön inställning entusiaster inom denna värld har. Man lägger ner tid på att leta upp ägaren till den varan man sålde 8-10 månader tidigare för att man vet hur glad man själv skulle bli om nån gjorde detsamma för en själv
Många som tror att samma sak skulle ske via t.ex. Blocket?
Trevlig helg på er alla!
Hederligt av dig pierre!
Tack! Jag tänkte mer på John som var den som lade ner tid på att leta upp mig c:a 8 mån efter att han sålt den![]()
Detta är en av anledningarna till varför DU PierreS finns med på bild jämte ordet goodguy i en ordbok! Likadant när du hjälpte mig med klockan jag köpte av dig!Rätt gissat angående papper, boxen följde med vid försäljningen
Han ( John "JopeteJokla" på TTT ) som sålde klockan till mig i oktober-november 2012 kontaktade mig angående att den ursprungliga ägaren hade hört av sig och meddelat att han hade hittat diverse originalpapper etc till klockan. Inte mer än rätt att försöka jaga tag i nuvarande ägaren till klockan så att han får ett så komplett set som möjligt!
Har nu lyckats få tag i ägaren till klockan så han kommer inom en snar framtid kunna återförena klockan o boxen med papperen!
Tycker det är en trevlig historia och det visar ganska bra hur skön inställning entusiaster inom denna värld har. Man lägger ner tid på att leta upp ägaren till den varan man sålde 8-10 månader tidigare för att man vet hur glad man själv skulle bli om nån gjorde detsamma för en själv
Många som tror att samma sak skulle ske via t.ex. Blocket?
Trevlig helg på er alla!