• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Till förmån för BCF

JohanHLM

Rolex
Har lite smått som inte används vilket jag tänkte sälja till förmån för BCF.

1. Certina Club 2000 Quartz
Blev lite inspirerad av en tråd i vintagedelen och var tvungen att testa en. Råkade buda hem denna på tradera i helgen utan att granska bilden särskilt noga och missade på den risiga bilden att det stod quartz på tavlan :) Den har en mörkblå/svart tavla med ett platt pie-pan liknande mönster. Glaset är dock väldigt repigt (går kanske säkerligen delvis att polera upp) så det är svårt att ge den en rättvis bild.
Klockan fungerar som den ska och Ref.nr är 750 1240 41. Kommer på den Bonklip liknande länk. Betalde dumt nog 325kr för den i söndags.
d0CRCLW.jpg

Försök till att visa tavlans "struktur"
lmk0uJr.jpg



2. Festina Chronograph
Klockan som hängt med mig sedan 2007 fram tills dess att mitt klockintresse började för 1,5år sedan. Den har hängt med överallt och suttit på handleden 24/7 under ca 5års tid så både glas, boett och länk har lite märken. Kanske något för dig som vill experimentera, klocka pastakokningen, testa en klocka med integrerad länk eller tycker att din andra beater är för fin för motormek eller husbygge.
Pgusw2d.jpg


Vi kör ett paketpris på 350 kr inkl. frakt och betalningen gör du direkt till BCF. När någon nappar kommer även jag att göra en insättning på 200kr vilket innebär 550kr till BCF.
 

JohanHLM

Rolex
Har varit föräldrarledig ett tag så hjärnan är inte riktigt i topptrim men om jag inte har fel för mig blir 250+150=350 så passa nu på att knipa båda två!
 

JohanHLM

Rolex
Trodde det skulle finnas lite större intresse eftersom allt går till BCF. Kommer inte sänka priset men tar någon båda för 350kr så kommer jag göra en insättning på 200kr vilket därmed ger BCF 200kr.
 
Topp