• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Till nya forumledningen

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
Jag är som ni alla andra sjukt tacksam över att forumgrundarna har skapat vårt lilla vattenhål där vi kan gaffla om det mesta. Nu när vi var en ny ledning @hook @Leben så finns det säkert en hel massa idéer eller synpunkter som de kan ha hjälp av när de tar sig an allas vår ”baby”.

Så tänkte att vi samlar alla sådana idéer och tips i en tråd så slipper ledningen att leta efter dom.

Jag skulle tex vilja kunna ”favoritmärka” olika inlägg som man stöter på och vill läsa vid ett senare tillfälle.

Vad vill ni förändra?
 
D

Deleted member 14209

Guest
Att pop up-en för ”Årets julfest” tas bort vore bra. Lite sent att anmäla sig nu om den var 13/1 ;)

Printscreen från alldeles nyss (16/1):
F50EE318-F128-4C29-BA9E-650FEFC04049.jpeg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag är som ni alla andra sjukt tacksam över att forumgrundarna har skapat vårt lilla vattenhål där vi kan gaffla om det mesta. Nu när vi var en ny ledning @hook @Leben så finns det säkert en hel massa idéer eller synpunkter som de kan ha hjälp av när de tar sig an allas vår ”baby”.

Så tänkte att vi samlar alla sådana idéer och tips i en tråd så slipper ledningen att leta efter dom.

Jag skulle tex vilja kunna ”favoritmärka” olika inlägg som man stöter på och vill läsa vid ett senare tillfälle.

Vad vill ni förändra?
6EA4D504-F420-4E9D-9F94-B0AFC4B74E6C.png

:)
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Utveckla köp och sälj avdelningen:
- ha möjlighet att sortera efter lägsta/ högsta pris, märke, modell etc
- inprogramerat max-antal bumpar per dag

Kom gärna med fler idéer som bidrar till positivt utveckling.
 
  • Like
Reactions: Kim

Martin.

Omega
2-Faktor
Hej,

Önskemål från min sida är att ändra/lägga till möjligheten att sortera på "Startdatum" under Köp&Sälj utan att behöva vrida mobilen till horisontalläge.

Skriver ej så mycket på K&S men kollar Köp&Sälj flera ggr per dag och för att inte behöva se alla bumpade annonser sorterar jag alltid på "Startdatum", och även om det enbart tar ett par sekunder att flippa mobilen skulle det vara trivsamt att ha den möjligheten. Ännu bättre skulle vara en möjlighet att kunna spara den inställningen som default.

02.png

01.png


Vänligen,
Martin
 

Rymdkatten

Panerai
2-Faktor
Hej,

Önskemål från min sida är att ändra/lägga till möjligheten att sortera på "Startdatum" under Köp&Sälj utan att behöva vrida mobilen till horisontalläge.

Skriver ej så mycket på K&S men kollar Köp&Sälj flera ggr per dag och för att inte behöva se alla bumpade annonser sorterar jag alltid på "Startdatum", och även om det enbart tar ett par sekunder att flippa mobilen skulle det vara trivsamt att ha den möjligheten. Ännu bättre skulle vara en möjlighet att kunna spara den inställningen som default.

02.png

01.png


Vänligen,
Martin

Ett tips är annars att prenumerera på K&S-forumet så får du mail så fort det kommer in en ny annons. Så slipper man för övrigt också störa sig på bumpningarna som bonus :)
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag skulle gärna se någon sorts formulär när man ska skapa en annons så att de blir relativt lika i utformning och att man måste fylla i vissa rutor med basinformation för att annonsen ska kunna publiceras. Det tillsammans med en begränsning för att kunna bumpa tror jag skulle bli ett jättelyft för köp&sälj.

Sen så tycker jag att det är toppen att det redan vid ett par tillfällen har gjorts sammanslagning av trådar där ämnen tangeras.
 

mouqvist

Rolex
Vad sägs om max en annons/bump/dygn?

Det tror jag skulle dra ner avsevärt på alla trippelbunpar som vissa kör i princip dagligen.
Alldeles för snällt! Häxor är till för att brännas på bål!
Systemmässigt går att låsa annonser i en vecka innan bump/ändring kan göras. Ditt förslag skulle innebära att någon måste hålla koll och att många ska försöka fuska.
 

mouqvist

Rolex
Jag skulle gärna se någon sorts formulär när man ska skapa en annons så att de blir relativt lika i utformning och att man måste fylla i vissa rutor med basinformation för att annonsen ska kunna publiceras. Det tillsammans med en begränsning för att kunna bumpa tror jag skulle bli ett jättelyft för köp&sälj.

Sen så tycker jag att det är toppen att det redan vid ett par tillfällen har gjorts sammanslagning av trådar där ämnen tangeras.
Bra förslag. Vill man t.ex söka på en 2015-2017 Omega SMP Quartz ska man kunna endast se relevanta modeller. Ung som på Chrono24 (fast där brukar hälften av klockorna sakna beskrivning)
 
Topp