• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen!: G-SHOCK 5500-TS *PRISBUMP*

Mykeys

Cartier
Annonsen är tilbakadragen, har bestämt mig för att behålla klockan.

Vill sälja eller byta denna extremt coola och snygga G-SHOCK 5500-TS. Detta är en NYC limited edition modell som är svår att få tag i nuförtiden. Jag köpte klockan ny för några veckor sen och har bara använt den ett fåtal gånger. Klockan är därmed i så gott som nyskick! Kan inte hitta några repor alls. Den kommer med kvitto, box och manual - allt som följde med vid köpet.

Det är den ultimata beatern med 200m WR, solar power, world time funktion, chronograph, alarm, etc etc.

Klockan är ca. 46mm bred, 45mm på höjden och 13mm tjock. Den är dock väldigt lätt och sitter oerhört skönt på handleden.

Vid ren försäljning vill jag ha 1200kr + frakt, men vid byte är pengar upp eller ner inga problem. Vid byte är mycket av intresse, men helst vintage dykare eller nåt annat roligt.
PM:a vid frågor, intresse eller bytesförslag!

Först är en bild på min klocka och sen en lånad bild för att visa "lumen".

Tack på förhand!
 

Bilagor

  • G-5500TS-8-watches-1251651854.jpg
    G-5500TS-8-watches-1251651854.jpg
    50.5 KB · Visningar: 878
  • bild(5).jpg
    bild(5).jpg
    126.4 KB · Visningar: 767

Rico

Cartier
2-Faktor
Re: FSOT: G-SHOCK 5500-TS

Har en själv, och intygar att den är grym!


Sent from my iPhone 5 using Tapatalk
 

Mykeys

Cartier
Re: FSOT: G-SHOCK 5500-TS

Tack Rico! Det vad faktiskt din bild som fick mig att beställa en direkt! (Hoppas det är OK att jag postar den igen...)

Men nu har det blivit lite väl mycket inköp på sistone, så nåt måste dessvärre lämna...
 

Bilagor

  • IMAG0075.jpg
    IMAG0075.jpg
    52.7 KB · Visningar: 482

Mykeys

Cartier
Re: FSOT: G-SHOCK 5500-TS *PRISBUMP*

Efter allt snack om G-SHOCKs idag prisbumpar jag denna. Nu 1000kr + frakt, löp och köp!
 
Topp