• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen

oskarponken

Panerai
Testar ett långskott, är galet sugen på en IWC mark XVII på länk och kan därför tänka mig att byta bort min 16710. Min klocka saknar papper och box men är i fint skick och genomgick för någon månad sen en täthetsöversyn och fick packningar bytta på Rob E, Medföljer också ett coke insert. Bytesvärde 32 000.

Referenser finns och jag gör gärna upp en affär f2f och reser mycket i jobbet så det bör gå att ordna i någon av de större städerna i Sverige.

 

oskarponken

Panerai
Inte intresserad av att sälja just nu men tar tacksamt emot intressanta bytesförslag som andra sportrollar, IWC, Omega.
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Jag har en Planet Ocean från 2006 XL, länk, gummi o mesharmband. I mycket bra skick, självklart några vanliga repor i spännet. Komplett paket med box o cert etc.

Kan den vara intressant som delbetalning?
 

Erito

Omega
Kan en värdehandling på motsvarande 29000 på franksur vara av intresse??
PMa för mer info..

Erito
 
Topp