• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad The Citizen Chronomaster CTQ57-0933 m. svart tavla

Borone

Cartier
2-Faktor
Pris
12000
Returpolicy
Enligt ök
Bilder Skickat
  1. Ja
Ovanlig variant av CTQ57-serien, med svart tavla och riktigt cool stållänk. Det är en The Citizen Chronomaster CTQ57-0933 i Duratect-behandlat stål. 35mm i diameter (38,5mm inkl. kronan). A660-verket. Lume både på visare och index. Datumfönster med svart text på vit bakgrund. Plant glas med grym AR-behandling. Mycket fint skick på klockan, med hairlines/småmärken på boett, glasring och band. Kommer med manual och extra länkar.

Tavlan ser ibland blåaktig ut när den speglas genom AR-behandlingen, men är alltså svart.
IMG_3211.JPG

citizen 2.jpeg

Priset är 12k, inklusive eventuell frakt inom Sverige. Jag säljer endera denna eller klockan till höger i bilden ovan, som också är en Chronomaster - se separat annons: https://klocksnack.se/threads/tillfÄlligt-12-5k-the-citizen-chronomaster-aq1010-54e.63824/

Byter gärna mot annan ”clean” dressklocka från exempelvis Nomos, Junghans, Cartier, Citizen (Chronomaster), Seiko (Grand Seiko, Credor eller Dolce) och JLC. Har ingenting emot quartz, men är inte intresserad av micro brands, militärklockor, dykare, mögel-ur eller klockor större än 40 mm. Bytesvärdet sätter jag till 12k och jag kan tänka mig mellanskillnad +/- 10k.

Kan också tänka mig någon form av ”paketlösning” om du är intresserad av flera av de klockor jag har ute till försäljning/byte.
 

Bilagor

  • IMG_3239.JPG
    IMG_3239.JPG
    91.6 KB · Visningar: 236
  • IMG_3240.JPG
    IMG_3240.JPG
    93.3 KB · Visningar: 209
  • citizen.jpeg
    citizen.jpeg
    130.8 KB · Visningar: 6
Senast ändrad:
Topp