• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillfälligt armband till Datejust

David74

Omega
Ska skicka mitt rassel till jubilelänk på diet till Michael Young (om ingen kan tipsa om nån som kan fixa till det på hemmaplan.

Vill ju kunna använda klockan under tiden så funderar på att skaffa ett nytt armband dels för att ha under tiden och dels för att kunna variera med.

Klockan ser ut så här:
ybe3e4u9.jpg


Några tips på armband som är snygga till den? Jag funderar på det här.

tapu9y2y.jpg
 

cab

Audemars
2-Faktor
Smaken är ju väldigt personligt men det där armbandet gillade jag inte alls.

Jag tycker DJ passar sjukt bra på ett cordovan eller vintagemocka.

Köp ett 20/16mm så kan du smälla dit ett originalspänne också. Då har du en killer under tiden länken är borta.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Nato! Finns massa roliga färger och du kan köpa flera då de är så billiga och kunna byta efter vad man har på sig osv. Somrigt, billigt och snyggt!
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Jag hade nog kört på (om ni ursäktar att jag så skamlöst pushar produkter ur eget sortiment...) ett av "Vintage"-banden i mocka ("Choklad" eller "Oliv") eller kanske något skinn-NATO.
 

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Ser grymt bra ut får den någon handledstid nu efter 1675:an? :)


Tack! Cordovan är smått beroendeframkallande...

Haha, ska jag vara ärlig så är det skralt. Typ två dagar på armen för DJen sen jag fick hem GMTn.

Men det finns ingen 'sportdressare' jag hellre vill ha utan att gå samma väg som dig, eller att handla RO, så den sitter rätt säkert. Dessutom drar ju skjort- och kavajsäsongen igång snart så då får den säkert mer tid på armen.
 
  • Like
Reactions: cab

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Smaken är ju väldigt personligt men det där armbandet gillade jag inte alls.

Jag tycker DJ passar sjukt bra på ett cordovan eller vintagemocka.

Köp ett 20/16mm så kan du smälla dit ett originalspänne också. Då har du en killer under tiden länken är borta.
+1 på den!
 
Topp