• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tillfälligt erbjudande: Seiko Y187 "Italian Chrono" (SLP003) SÅLD

Seikosthlm

Miyamoto Musashi
Pledge Member
2-Faktor
Seiko Y187 "Italian Chrono" (SLP003) från 1998, ovanlig och cool!

Såld, tack till köpare och KS admins!

Då jag köpt på mig lite för mycket på senaste får denna lämna. Bytesvärde 2900kr Pris 2700 kr skickat inom landet öppen för bytesförslag (helst äldre Seiko dykare) del eller hel. Är heller inte omöjlig vid rimligt bud.

En såkallad "Italian Chrono" från april 1998 i ovanligt bra skick men orginal "ufo" box och ytterkartong.
Klockan har en del smärre bruksspår på framförallt länk men i mitt tycke inget allvarligt (Se bilder).
Håller tiden och kronografen nollar rätt. Sägs att dessa endast tillverkades för den Italianska marknaden 98-99 och det tvistas fortfarande om vem som designat dem. Kom i 2 olika utföranden en med 200m och Y182 Quartz verk samt en (denna) med 100m och Y187 Quartz verk. Råder väl inget tvivel om vilken som är snyggast?

Svårt att få tag med denna länk då länken är eftertraktad även av Tuna ägare. Läs en ypperlig genomgång/guide om denna mytomspunna varelse här:

http://forums.watchuseek.com/f281/c...eiko-italian-chronograph-variants-243764.html
Bilen ingår inte :)
y187-1.jpg
Y187-2.jpg
y187-5.jpg
Y187-3.jpg
Y187-4.jpg



Retur: Vid skick: inom 24 timmar på köparens bekostnad om ngt i annonsen inte stämmer. Vid F2F: Ej retur.
Tack till KS admins för grymt forum
 
Senast ändrad:
Topp