• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tillfälligt pris 45k !!!!Jaeger LeCoultre Master Compressor Extreme World Chronograph

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Pris
46000
Returpolicy
Enligt överrenskommet!
Bilder Skickat
  1. Ja
Sista kraftansanling och en sista tillfällig prissänkning! Pengar som ska in i annan klocka, så tillfälligt pris på 46 tusen!! Går den inte nu så testar jag andra kanaler!


Pris 55000
Nytt pris 50k
BYTESVÄRDE 55000!
Fullset med ytterbox, box manual och cert
Riktigt Fint bruksskick, hairlines och lite märken finns givetvis men endå fint skick som jag försökt återspegla i bilderna!
Förbehåller mig rätten att dra tillbaka annonsen ifall separationsångesten kickar in!
Betvivlar att den polerats! Men kan inte veta till 100%
År 2006
Ref: 150.8.22
Märkt 0002
Stl 46mm(bärs mindre och riktigt behagligt!)
Utgången modell
Senaste listpris 169000 kr
På Uret.se ligger dom på150000kr

Tillbehör:
två läder med ett viktlås,
länk med butterflyclasp
och ett gummi med vanligt lås,
allt original från jlc,

band och länk "klickas" på och av med tryckknappar på baksida boett! Fabtastisk funktion som gör att byte tar 1sekund!
1000h control-varje klocka testas i 1000 timmar hos jaeger innan den släpps till marknaden!

Servicehistorik okänd, inga stämplar i cert förutom när den hämtades ut!
Köpt av mig på hedens guld i slutet av oktober så omfattas av 6 månaders funktionsgaranti, men

Byte- absolut!! Alltid nyfiken på nytt! :) Pengar upp eller ner är inte heller några problem så hojta!!

Vid intresse, frågor eller annat tveka inte att skicka ett pm!
4a första och sista bilden är tagna från nätet!
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg


image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

image.png
 
Senast ändrad:
Topp