• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillskott och funderingar (Rolex)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

smulster

Cartier
2-Faktor
För ca. en månad sedan fick jag paket, men döm av min förvåning när jag öppnade lådan och hittade en 116610LN. Det var inte alls vad jag hade beställt, efter ett samtal till min AD uppdagades att han råkat skicka fel. Min klocka hade gått till nästa man i kön och jag fick snällt vänta på nästa leverans. Men idag kom äntligen ett nytt paket. Den här gången med rätt innehåll...

Välkänd låda...
ma4HIMz.jpg

IDhMEcL.jpg

ZDwDeLp.jpg

8aUBdAp.jpg

En 116610LV "Hulk" :D
hldp5ZE.jpg

En hög med skyddsplast
d4QOIGe.jpg

Ett handledsskott


Nu till min fundering... Såhär ser samlingen ut idag, en ganska skön trio. Men ändå lite tråkig. Bara Rolex och dessutom två subbar. Trion innehåller heller ingen kronograf....
GqWCtxp.jpg

Vilken av dessa skulle du ha bytt ut och varför? Samt vad i ungefär samma prisklass skulle du köpt istället?

Tack för mig!
 

M.U

Rolex
Schysst samling! Det är svårt att byta ut någon av dom... men isåfall milgaussen mot en beggad YG DD? Förgyller din fina samling bra ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp