• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillverka ett band till mig..

Donkii

Boushh
2-Faktor
Såg ett udda band som jag skulle vilja prova, vem kan vara så vänlig att ge sig i kast med detta?
Gärna ett mörkare läder och bredd 20mm. Får gärna passa på en 16570.
cheepo63, easy rider typ lr.. ?

button-stud-weekender-cordovan-008.jpg

button-stud-watchbands_2012-10_04.jpg

button-stud-watchbands_2012-10_05.jpg

button-stud-watchbands_2012-10_03.jpg
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Har fått tag på ett band nu från Kvisten som postas idag, får återkomma efter helgen med bilder.
I annat fall vet jag nu att cheepo63 har gevärsknappar som ser likadana ut.

Mvh.
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Jag gillar verkligen utseendet på det där bandet. Knappen känner jag igen bla från gamla ammoväskor jag har. Jag använder denna för klocktransport.

zJNQmBa.jpg
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Kvisten
Du kanske har några bilder på bandet du gjorde till mig? Om inte annat så får jag det på måndag då jag kommer hem så då kan jag smälla upp nån bild.
 

Kvisten

Cartier
2-Faktor
Ville få det ivägskickat så fort som möjligt och i all hast glömde jag bort att ta fota. Men det anländer snart - håll ut :)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Sorry! Bild kommer!

Edit: Kom nu på varför ingen bild kommit, jag väntar ju på en klocka där 20mm bredd ska passa, saknar ju det idag, #fail!
 
Topp