• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillverkarnas senaste trend...

Tillverkarlogga fäst/fasad på glaset

  • Älskar mer än kebab

    Röster: 11 7.9%
  • Åker ner i papperskorgen dirr

    Röster: 128 92.1%

  • Totala väljare
    139

Isodor

Audemars
bae8e1837eda5d585414ba9f4a774660

Montblanc-Heritage-Spirit-Perpetual-Calendar-Skeleton-Sapphire-Dial-aBlogtoWatch-9.jpg

Jaeger-LeCoultre-Master-Ultra-Thin-Squelette-Thinnest-Watch-aBlogtoWatch-13.jpg



Vad säger ni?
 

McFly

Cartier
Den där TAGen får ju ögonen att blöda även utan loggan. Förresten, dålig poll. Jag älskar liksom inget mer än kebab!
 

JesperO

Rolex
på JLCn så är väl tanken att man knappt behöver se loggan... det är ju ett hyfsat fint skelleterat verk däri... TH hade ju lika gärna kunnat sätta loggan bredvid datumet och MB är väl något mellanmjölk mittemellan
 

Kairo

Panerai
Jag är visst den ända som "älskar det mer än kebab". Om man gör ett grymt urverk och vill visa det är det befogat.
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Spela hårt på teknik och mekanism i tider med smartklockor... Förstår tankesättet att det vill visa vad som får deras klockor att så ut mot batterier och kretskort, men gillar ej.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Håller med panelen om att det inte ser bra ut, tycker de kunde fått dit loggan på insidan på något sätt, det finns ju plats till det.
Sen kan man ju fråga sig vad ett sådant glas kostar att byta kontra ett "vanligt" om det skulle hända något med det?
 

M.U

Rolex
Är det subtilt så kan jag köpa det för att se urverk bättre. Men jag säger absolut nej till alla ovanstående. Ser för "B" ut.
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Tom. LW får dit loggan på sina öppna tavlor. Kom igen!

Kanske går att ta bort med Polywatch?:D
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Ingen direkt trend som redan nämnts utan snarare vad man kan se på ur med skeletterade verk.
 
Topp