• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Timefactors rubber tävling

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Eftersom jag nu fått mitt isofrane, så har jag inte längre något behov av mitt timefactors retro rubber.
Tänkte låta det gå vidare till vinnaren av följande tävling. Det är en kunskapstävling där jag ställer en enda fråga och den som är först med rätt svar vinner alltså ett timefactors retro rubber passande klockor med 20mm infästning.

Det gick inte att ladda upp bild just nu enl tapatalk, men de flesta vet nog hur det ser ut. Det är ett silikon armband i svart, väldigt likt det klassiska isofrane gummit.

Först med rätt svar vinner! Jag är enväldig domare, domslut går att överklaga men skall då vara skriftligt och adresserat till tomten.

Frågan det hänger på är följande: Vilken klocka har Chuck Norris??
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Haha, kul fråga. Jag undviker att svara då jag inte är intresserad av bandet.
 
S

Sulan

Guest
Det här är lite av en stress tävling.

Varför svara du så sulan?

6622DFA6-2AB4-4F96-87DE-F8BDE603E868-13951-00000A1AA3B508F7.jpg


;)
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Så där! Där var det hela korrekta svaret och Sulan är utsedd till vinnare!!!

Blev ju en väldigt kort tävling men så blir det väl ibland, svårt att dra ut på det när nån slår huvudet på spiken med en gång.

Sulan, skicka mig ett pm med din adress så postar jag gummit imorgon.

Klart slut.
 
Topp