Blagmeister
Basic
- Pris
- 1500 + frakt
- Returpolicy
- Vi löser det
- Bilder Skickat
- Ja
Med en tår i ögat så har jag nu bestämt mig för att sälja denna skönheten. En av de finaste klockorna (estetiskt) jag ägt och då har man haft dyrare klockor i 40k prisklassen.
Då detta är en quartz så håller den så klart tiden till punkt och pricka, mer specifikationer hittar ni nedan i texten. Säljs full set med box och allt.
Har massor av goda referenser sen tidigare i min referenstråd. Vid fler frågor eller funderingar är det bara ni kontaktar mig så hjälper jag er gärna.
klocksnack.se
Väl mött!
/ Teo
Då detta är en quartz så håller den så klart tiden till punkt och pricka, mer specifikationer hittar ni nedan i texten. Säljs full set med box och allt.
Tillverkare | Timex |
Modell | Marlin |
Dam / Herr | Herrklocka |
Urtavla | Silver |
Index | Streck |
Boett färg | Silver |
Armband färg | Silver |
Diameter | 40 mm |
Tjocklek | 13 mm |
Armbands bredd | 20 mm |
Glas | Akryl |
Boett | Rostfritt stål |
Armband | Rostfritt stål |
Vattentät | Nej |
Klassifikation | 5 ATM (50m) |
Urverk | Quartz |
Datum | Ja |
Tidtagning | Ja |
Har massor av goda referenser sen tidigare i min referenstråd. Vid fler frågor eller funderingar är det bara ni kontaktar mig så hjälper jag er gärna.
Blagmeister referenstråd. Allt bra & dåligt.
REFERENSER Här är det tänkt att samla lite feedback på affärer med mig. Om du handlat eller sålt klocka/tillbehör till mig så får du gärna lämna en rad eller två om hur du upplevde allt. Positivt såväl som Negativ feedback kan lämnas här och den kommer aldrig att ändras eller raderas av mig...

Väl mött!
/ Teo