• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Timex kronograf tachymeter 40mm

Pris
1500 + frakt
Returpolicy
Vi löser det
Bilder Skickat
  1. Ja
Med en tår i ögat så har jag nu bestämt mig för att sälja denna skönheten. En av de finaste klockorna (estetiskt) jag ägt och då har man haft dyrare klockor i 40k prisklassen.
Då detta är en quartz så håller den så klart tiden till punkt och pricka, mer specifikationer hittar ni nedan i texten. Säljs full set med box och allt.

TillverkareTimex
ModellMarlin
Dam / HerrHerrklocka
UrtavlaSilver
IndexStreck
Boett färgSilver
Armband färgSilver
Diameter40 mm
Tjocklek13 mm
Armbands bredd20 mm
GlasAkryl
BoettRostfritt stål
ArmbandRostfritt stål
VattentätNej
Klassifikation5 ATM (50m)
UrverkQuartz
DatumJa
TidtagningJa

Har massor av goda referenser sen tidigare i min referenstråd. Vid fler frågor eller funderingar är det bara ni kontaktar mig så hjälper jag er gärna.

Väl mött!

/ Teo

Bilagor

• IMG_3704 copy.jpg
    IMG_3704 copy.jpg
    648.1 KB · Visningar: 3
  • IMG_3709.jpg
    IMG_3709.jpg
    403.1 KB · Visningar: 3
  • IMG_3735 copy.jpg
    IMG_3735 copy.jpg
    297.2 KB · Visningar: 6