• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Avslutad Timex Marlin m.fl.

Bech

Basic
Pris
600–6 000
Returpolicy
Enligt ÖK.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej! Jag har för många klockor så tänkte sälja några!
Jag skickar så klart fler bilder och svarar på frågor vid intresse.

Timex Marlin, 34 mm, manuell, akrylglas — 600 kr
Köpt kanske 4 år sen. Tickar bra. Sparsamt använt, så små tecken på användning om man tittar riktigt noga.

M3.jpg M4.jpg M2.jpg M1.jpg

CWC RN Diver Quartz — 8 000 kr
Köpt här på KS. Fint skick och nytt batteri. Inga dings, bara hairlines. Går på runt 15 000 kr från CWC (inkl tull+shipping)
Original-nato i grått men kan slänga med nåt mer om önskas.

cwc.png

2. CWC Mellor-72 Manual — 4 000 kr
Köpt från CWC 2023. Sparsamt använd. Inga jack och övrigt väldigt bra skick, men den borstade ytan har fått sig en törn på luggen uppe till vänster och den nere till höger. Svårt att få med på bild, men syns i rätt ljus och vinkel. Se bild. Inget jag personligen tänker på, och går nog att borsta bort om man kan sånt. Går väl på en 8 000 kr från CWC.
Original-nato i grått och jag har ett militärbrunt (coyote) original nånstans med...

mellor.jpg

4. Grand Seiko SBGW303 — 59 000 kr
Sprillans ny klocka med finaste urtavla jag sett. Limited Edition. 36,5 mm, manuell. Oanvänd, bara testat klockan och märkt att den tyvärr var lite för liten för min 18 cm handled.

2-116-01-0120_om_3.jpg

Omega Seamaster Aqua Terra 2518.30.00 (Quartz) — 18 000 kr
Finfint skick, speciellt då det är en lite äldre modell nu. Enligt mig när AT var som snyggast. 36 mm, vacker sunburst silver-urtavla som går lite mot champagne.
Detta är den enda klocka som har varken låda eller papper (då den är äldst i skaran, dessa producerades på 00-talet).

AT-1.jpg

TISSOT PRX Powermatic 80 35mm, Svart urtavla — 6 000 kr
Köpt för ett år sen, men bokstavligen bara provad. Så här är en chans att få en som-ny klocka till ett bra pris.
Fullset, inte en skråma.

PRX.jpg

Tack KS!

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp