Bech
Basic
- Pris
- 600–6 000
- Returpolicy
- Enligt ÖK.
- Bilder Skickat
- Ja
Timex Marlin, 34 mm, manuell, akrylglas — 600 kr
Köpt kanske 4 år sen. Tickar bra. Sparsamt använt, så små tecken på användning om man tittar riktigt noga.

Köpt här på KS. Fint skick och nytt batteri. Inga dings, bara hairlines. Går på runt 15 000 kr från CWC (inkl tull+shipping)
Original-nato i grått men kan slänga med nåt mer om önskas.

Köpt från CWC 2023. Sparsamt använd. Inga jack och övrigt väldigt bra skick, men den borstade ytan har fått sig en törn på luggen uppe till vänster och den nere till höger. Svårt att få med på bild, men syns i rätt ljus och vinkel. Se bild. Inget jag personligen tänker på, och går nog att borsta bort om man kan sånt. Går väl på en 8 000 kr från CWC.
Original-nato i grått och jag har ett militärbrunt (coyote) original nånstans med...

Sprillans ny klocka med finaste urtavla jag sett. Limited Edition. 36,5 mm, manuell. Oanvänd, bara testat klockan och märkt att den tyvärr var lite för liten för min 18 cm handled.

Finfint skick, speciellt då det är en lite äldre modell nu. Enligt mig när AT var som snyggast. 36 mm, vacker sunburst silver-urtavla som går lite mot champagne.
Detta är den enda klocka som har varken låda eller papper (då den är äldst i skaran, dessa producerades på 00-talet).

Köpt för ett år sen, men bokstavligen bara provad. Så här är en chans att få en som-ny klocka till ett bra pris.
Fullset, inte en skråma.

Tack KS!
Senast ändrad: