• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Timex x Snoopy Mk.1 Moon landing Limited release

Pris
950
Returpolicy
En gentlemannasak, är något på tok vid leverans så löser vi det men ansvarar inte för postgången.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Säljer min knappt använda Timex x Snoopy Mk1 som släpptes i slutet av augusti och är slutsåld på de flesta ställen runtom, köptes för en knapp månad sedan. Det är alltså en klocka Timex släppte för att fira månlandningen 1969. Klockan är så klart i nyskick, buren max 2 gånger. Kommer med allt som följde med vid köp; låda, papper, tagggar och (ej ifyllt) garantikort.

Lagom storlek på 40 mm diameter och astuff Indiglo funktion som gör att hela urtavlan lyser upp när man trycker in kronan och dessutom är siffrorna etsade på insidan akrylkristallen så att de "svävar" över urtavlan. Den var inte för mig helt enkel men den får gå vidare till nästa ägare och bekosta andra ur :)

Pris 950 kr och jag bjuder på spårbar Postnord Skicka Lätt


R0002856.jpg
R0002859.jpg
R0002860.jpg
R0002861.jpg
 
Topp