• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips å råd på beater

filthywatch

Cartier
Är ute efter en shysst beater och tänkte kolla om nån här hade lite tips på prisvärda shyssta modeller . Har ni nån liggande som ni vill bli av med så kan även det vara av intresse . Isåfall är det bara att skicka iväg ett pm med bild å lite snabb info om den samt pris. Kan nämna här att jag hade tänkt mig att lägga mig runt 1000-2000 kr
 

Wi

NLA
2-Faktor
Finns att hitta för runt 1k på ebay. No name med ETA-quartz. Finns även utan pvd.
Edit. Min klarade GMU och dyk på 12m utan problem.
Xjzy703.jpg
 

filthywatch

Cartier
Kan även säga att jag vill till största delen köra på nato och då är det väl bra med en ganska neutral färg på urtavlan så man kan byta mellan olika färger på banden . Vad skulle ni föreslå då?
 

plexan

Cartier
Har också gått i dessa tankar. Har kollar lite på Orient Ray. Tycker den ser schysst ut! Vet dock inte så mkt mer.
5_17.jpg
 

Vonlind

Panerai
Nu börjar man bli lite less på dessa jävla "vilken beater". Vi bor i ett informationssamhälle, denna sida kryllar av dessa frågeställningar - och mer utav svar till denna fråga. LÄS, kolla runt. Innan du skriver.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Nu börjar man bli lite less på dessa jävla "vilken beater". Vi bor i ett informationssamhälle, denna sida kryllar av dessa frågeställningar - och mer utav svar till denna fråga. LÄS, kolla runt. Innan du skriver.

Du var avsevärt mer erfaren när du postade en fråga likt detta.

Trött eller ej, var lite ödmjuk.
TS har vart medlem mindre än en vecka.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Seiko fungerar bra, hade nog kört på det om vi pratar dom summorna. Lägg ut en wtb på Köpochsälj sen så får du garanterat napp.
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Jo, men nu funkar ju inte det riktigt så att du kan lägga upp en wtb under forum delen. Chillaxa ett tag och kolla runt på forumet så du får rättigheter att kunna posta där.
Regler finns av en anledning.
 

Mr Chance

Kalmar
Någon föreslog CWC G10 och jag håller med. Den är dock ganska liten så det beror lite på hurdana handleder du har. Jag har stickor till armar så till mig passar den fint. Vilken typ av klocka hade du tänkt dig?
 

Tuff

Panerai
2-Faktor
CWC g10 har plexiglas. De skulle jag nog undvika på min beater iaf.

Jag sjunger in i kören, skx! Och de från en som nästan bara har beaters.....

Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4
 

_jonte

Patek
Brukar alltid rekommendera Precista PRS-10. Tycker det är en utmärkt beater. Tål det mesta, vattentät, kvarts, liten & smidig. På gummi på sommaren och på läder övrig tid.

2013-05-20160040.jpg
 
Topp