• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips blå dykare

IWC Ingenieur

Skärmavbild 2016-07-18 kl. 22.41.10.png

(Snott bilden från inter-webb. Ref: IW323909)
Vad går en sån pjäs på?
 
Seiko snzh53 se riktigt bra ut i verkligheten. Sedan kan jag bara stämma in i hyllningskören ang Conquesten, den är svinsnygg. Jag fattar inte varför den ser så tråkig ut på alla bilder. Ser dessutom ut som en dressare men är byggd som en liten stridsvagn. Min favvodykare är dock min blå Vostok. Tror att det hänger ihop med den lilla svarta dykaren på tavlan. Jag blir dyksugen varenda gång jag kollar tiden. Tror det hänger samman med att svart dykare mot blå bakgrund är så vanligt motiv inom dykfotograferingen.
blue diver.jpg


Special-Offers.jpg
 

soderlund

Cartier
En Vostok är ju en sjukt prisvärd automatare. Har haft min på handleden i sedan jag köpte den, och tycker den är en trevlig kamrat, en perfekt sommarklocka som tål lite väta. Jag väljer nog hellre en Vostok framför en Seiko, men det är jag. Ett måste är dock att byta ut originalarmbandet, för det är gräsligt.

Bifogar några skott på min Amphibia.
klocka2.JPG
klokcka1.JPG
 
Topp