• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips för ny klocka

Oew

Rolex
Hej,

Håller just nu på att leta efter en ny klocka då variationen på min samling inte är så stor. Är egentligen i behov utav en vardagsklocka, och var först inne på en AP RO 15400 eller 15300, men tänkte sedan att det kanske skulle vara härligt att kunna bada med klockan så tänkte då antingen på en BLNR eller en tudor BB samt en rolex 16030. Tankarna har också gått kring en offshore och isåfall en navy. Någon här på KS som har någon idé eller någon åsikt om andra klockor som kan vara intressant inom 150>
 

Cryssarn

Rolex
Hur mycket jag än älskar Tudor så är det ju så att Rolex och AP slår BBn på fingrarna. så har du pengarna och vill lägga det på en klocka så kanske det är värt att kolla på dom dyrare valen du är inne på.
sen kan jag tyvärr inte komma med några tips på andra klockor då jag inte provat så mycket i den prisklassen.
 
Topp