• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips: insert till 5512 om någon behöver

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Satt o kikade på VRF och såg denna:

elefeb.jpg


http://www.network54.com/Forum/207673/message/1383492055/FS+rolex+brown+RED+TRIANGLE+INSERT

Så om det är någon som är ute efter en skönt blekt insert till sin 5512 så är det bara att slå till!

Magisk patina i mina ögon!
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har dålig koll på vad en 5512 i "bra skick" ligger på, tog en titt på chrono24, finns allt från 50' till 200'..
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Kostar att ligga på topp!

Dock kan jag tycka att vissa überbleka inlägg är lite too much...
 
  • Like
Reactions: Wii

Fabian

Patek
2-Faktor
Helt sjuka priser. Såg att det såldes ett bakelitinsert till en Gmt också. 12000 dollar eller om det tom var pund.

Haha jag såg det också och började skratta för mig själv. Att vi ens faktiskt kan tänka oss överväga att lägga så mycket pengar på en klockdel, som inte ens är gjord av någon ädelmetall, är så ironiskt. Sen så brukar jag också ofta sväva bort i mina tankar om hur många fina klockor (och delar för den delen med) som måste finnas runt om i världen, utan att dess ägare har någon koll om vad de inbringar för värde... Slår vad om att flera äldre män strosar runt i läsglasögon, kortärmade skjortor och bakelit-rolex runt om i värden....
 
Topp