Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fantastiska klockor! Tack för tipsenHej och välkommen in i träsket!
Själv är jag 17 år och ska inom snar framtid själv köpa någon av dessa klockor.. gäller bara att bestämma mig först.![]()
Här har vi min första rekomendation, en Tudor Heritage Black bay 41. Klockan har ett tradiotionellt eta-verk och ligger ny på ca 27tkr.![]()
![]()
Min andra rekommendation är en också en Tudor, en "vanlig" heritage black bay. En dykare som besitter mycket rik historia samt har mycket gemensamt med storebror Rolex Submariner. Klockan har ett in-house verk, dvs den är 100% gjord av Tudor därav är prislappen något högre (33tkr)
Skulle själv valt en black bay 41. Gillar inte rangern, visarna är inte särskilt snygga och tycker överlag att det är en ganska tråkig klocka. Men jag kan rekommendera att åka och testa båda två hos AD. Sedan är det upp till dig att välja vad du själv tycker om mest!Jag har de senaste dagarna fastnat mer och mer för Tudor. Vad tycks om följande modeller? Gillar både den rena Black Bay samt Rangern. Jag hade dock gärna sett Rangern i ca 38-39 och föredrar länken hos Black bay.![]()
![]()
Riktigt bra klockor! Du kommer bli nöjd oavsett!Hej och välkommen in i träsket!
Själv är jag 17 år och ska inom snar framtid själv köpa någon av dessa klockor.. gäller bara att bestämma mig först.![]()
Här har vi min första rekomendation, en Tudor Heritage Black bay 41. Klockan har ett tradiotionellt eta-verk och ligger ny på ca 27tkr.![]()
![]()
Min andra rekommendation är en också en Tudor, en "vanlig" heritage black bay. En dykare som besitter mycket rik historia samt har mycket gemensamt med storebror Rolex Submariner. Klockan har ett in-house verk, dvs den är 100% gjord av Tudor därav är prislappen något högre (33tkr)
Zodiac! Du hamnar där förr eller senare. KSs trevligaste trådhäng får man på köpet. Budget rymmer en Compression, en Skin och en Olympos.![]()