• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på band till Breitling B1

K-S

Rolex
2-Faktor
Enligt ovan önskas tips på band till Breitling B1 helst cordura/nylon bund eller band, läder kanske.....

Typ som dessa... tror den kommer bli för tung på länk när den dimper ned till undertecknad på onsdag om allt går som det skall.....

B-1Bund1024W.jpg
B-1Bund1024W.jpg
B-1Camo1024X768SLR.jpg
B-1MBU-51024X768LR.jpg
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Snyggt, passar bra på bandet!
Glöm inte paketöppningstråden när den dimper ner ;)
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Ja det gör ju du vill bara hitta en snabb enkel hemsida utan för lång lev tid... beställde ett custom snake band från tyskland tog 5 veckor att få hem det..... zzz
 

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Kolla på global watchband. Finns cordura, kevlar, canvas och allt möjligt. Brukar ta en vecka att få hem därifrån.
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Inget djeffla bund nu! Och varför köpte du en bratte? Skall det vara batteridriven Breitling finns det bara ett alternativ, Emergencyn! Skämmes!

Canvas är svaret på frågan, inget bund.

Lugn nu kompis, jag diggar den här mer än emergencyn, den liksom föll i mitt knä på något vis och jag gillar dess totala utformning mot funktionalitet och kommer bli grym i sommar ( som det känns nu ), dunka iväg bra sidförslag på canvas nu istället din ettriga göteblångare :D
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Lugn nu kompis, jag diggar den här mer än emergencyn, den liksom föll i mitt knä på något vis och jag gillar dess totala utformning mot funktionalitet och kommer bli grym i sommar ( som det känns nu ), dunka iväg bra sidförslag på canvas nu istället din ettriga göteblångare :D

Ger den en vecka.
 

K-S

Rolex
2-Faktor
mer direktlänkade förslag tack, gärna även på var man kan beställa breitling original gummiband, eller om man skall knata direkt till NK eller Krons...
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
För mig finns bara ett alternativ:
Länk UTAN UTC. Breitlings originallänk är så jäkla skön!
 
  • Like
Reactions: K-S
Topp