• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på bra meshband?

Tjena!

Funderar på att klä min Breitling superocean chronograph (A13340) i ett meshband men har ingen erfarenhet utav dessa mer än hur de ser ut så tänkte ifall det finns någon som kan ge lite bra tips på vart man kan köpa dessa i en någorlunda gedigen kvalité och vad för spänne som rekommenderas?

Mvh Max
 

Jonte73

Audemars
Tjena!

Funderar på att klä min Breitling superocean chronograph (A13340) i ett meshband men har ingen erfarenhet utav dessa mer än hur de ser ut så tänkte ifall det finns någon som kan ge lite bra tips på vart man kan köpa dessa i en någorlunda gedigen kvalité och vad för spänne som rekommenderas?


Är nöjd med detta men det finns fler och dyrare alt på sidan.

https://klocksnack.se/threads/sharkmesh.21323/

Mvh Max
 

Jonte73

Audemars
Ser jvlgt bra ut.
image.jpg
 

svesam

Rolex
Tjena!

Funderar på att klä min Breitling superocean chronograph (A13340) i ett meshband men har ingen erfarenhet utav dessa mer än hur de ser ut så tänkte ifall det finns någon som kan ge lite bra tips på vart man kan köpa dessa i en någorlunda gedigen kvalité och vad för spänne som rekommenderas?

Mvh Max

Ett orginalmesh är den enda rätta vägen !!
Däremot tror inte jag A13340 gör sig lysande på mesh...
Länk eller läder eller läder däremot :)

För övrigt ska väl du ha en A17364 ;)

/Daniel
 
Ett orginalmesh är den enda rätta vägen !!
Däremot tror inte jag A13340 gör sig lysande på mesh...
Länk eller läder eller läder däremot :)

För övrigt ska väl du ha en A17364 ;)

/Daniel
Beställde precis det billigaste ja hitta från ebay för att testa och se hur det tar sig! Slänger upp en bild när det anlänt

Hahahah får väl bli så ifall A13340 inte passar på meshen ;)
 
Fick hem meshet här om veckan, såg bra ut men skaffade även ett diver pro III i blått som blev riktigt grymt!
uploadfromtaptalk1399930139218.jpg
uploadfromtaptalk1399930160551.jpg
uploadfromtaptalk1399930181529.jpg
uploadfromtaptalk1399930200559.jpg
uploadfromtaptalk1399930221649.jpg
uploadfromtaptalk1399930236519.jpg


Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
 
Topp