• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips på digitala klockor

alun

Basic
2-Faktor
Tjena
Jag har på senare tid snöat in på vintage digitala lcd klockor från 70 o 80tal men undrar om någon sprungit på en modern i liknande snitt?

Led är coolt men lcd är coolare är😉
Casio har jag koll på.
Tack!

Casio kör ju sin Vintage serie... Timex har släppt någon dom kallar Reissue. Citizen har gjort en remake av sin ana-digi-temp som bara säljs i Japan. Tyvärr verkar det lite klent med utbudet av digitalt i vintage stil som nyproduceras, men det brukar gå att hitta vintage i riktigt bra skick om man letar lite.
Själv har jag några vintage som fortfarande håller stilen :)
IMG_4032.JPG

IMG_4709.JPG

Casio kör ju sin Vintage serie... Timex har släppt någon dom kallar Reissue. Citizen har gjort en remake av sin ana-digi-temp som bara säljs i Japan. Tyvärr verkar det lite klent med utbudet av digitalt i vintage stil som nyproduceras, men det brukar gå att hitta vintage i riktigt bra skick om man letar lite.
Själv har jag några vintage som fortfarande håller stilen :)
IMG_4032.JPG

IMG_4709.JPG
Coola! Helt rätt stil!

Tillbaka
Topp