• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på en upgrade från en Rolex Sub?

alexda

Basic
Tjena KS,

Är sugen på att uppgradera mig från min 116610LV till en annan sportig men ändå klassisk klocka.
Har ni några tips? Alla creativa förslag välkomnas :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
608A88D3-E13B-4939-AF4B-21CEF4FAAC47.jpeg
85B305DC-1559-4B36-908F-5ADD54ED4BC1.jpeg
 

henrik?

Basic
Det blir nog svårt att hitta något kreativt förslag på en sportig uppgradering från en hulk. Royal Oak, Overseas, Nautilus och Aquanaut känns som de givna kandidaterna. Men ett kreativt förslag då:
Ulysse-Nardin-Grand-Deck-Marine-Tourbillon-aBlogtoWatch-1.jpg
 

BarbaBaba

Pandion
2-Faktor
Tjena KS,

Är sugen på att uppgradera mig från min 116610LV till en annan sportig men ändå klassisk klocka.
Har ni några tips? Alla creativa förslag välkomnas :)
Det finns väl sportiga klassiska i samma familj. Tänker närmast på DJ som du kan få med roliga tavlor. Om uppgraderingen är pris vetja inte vad som ska föreslås om inte de klassiska Royal Oak, Nautilus osv är av intresse. Annars är det givna svaret Grand Seiko där du både kan få klassiskt utseende och bättre prestanda i urverken. Lycka till :)
 
Topp