Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tissot PRX 35 av nåt slag kan säkert gå hem.Kan vi få lite tips och liv i denna tråden. Har en pojk på 13 år som börjat titta på klockor.
Vad kan man köpa för något som är ett bra insteg till att göda intresset, en submariner får han inte än men något liknande, smakfullt och stiligt vore roligt.
Budget vore jättebra.Kan vi få lite tips och liv i denna tråden. Har en pojk på 13 år som börjat titta på klockor.
Vad kan man köpa för något som är ett bra insteg till att göda intresset, en submariner får han inte än men något liknande, smakfullt och stiligt vore roligt.
10KBudget vore jättebra.
En cwc-dykare?
Christopher Ward har väl ett gäng coola klockor i den prisklassen som kanske kan föda ett osunt intresse för klockorJapp en CWC är cool men han behöver bygga på sig lite innan han kan bära upp en 44-45mm klocka, han är ganska smal än så länge den lille fisen.
Men Certinan är riktigt grym, den tror jag han kommer gilla. Tack för tipset!
Köpte precis Deskdivern faktisktChristopher Ward har väl ett gäng coola klockor i den prisklassen som kanske kan föda ett osunt intresse för klockor
Mja, CWC mäter inklusive krona. Den är 41 utan. Tror den kan vara roligaste valet om det är dykare i den prisklassen som gäller.Japp en CWC är cool men han behöver bygga på sig lite innan han kan bära upp en 44-45mm klocka, han är ganska smal än så länge den lille fisen.
Men Certinan är riktigt grym, den tror jag han kommer gilla. Tack för tipset!
Mja, CWC mäter inklusive krona. Den är 41 utan. Tror den kan vara roligaste valet om det är dykare i den prisklassen som gäller.
Japp, du har en poäng. Det är ganska mycket pengar att hänga på en 13 årings arm så man överför ju en liten risk till honom iom det. Därav kan det finnas fördel med en klocka som är lite incognito. Jag kör själv en PAM 382, få vet vad det är. Hade det varit en sub så hade jag säkert råkat ut för rånförsök vid flera tillfällenChristopher Ward och CWC vete tusan om det går hem bland 13-åringarna då inget vet vad det är även om vi här kan tycka det är jäkla schyssta klockor. Slår ytterligare ett slag för Certina som är ett välkänt märke, vilket kan va det viktigaste av allt när man är 13 år. Har själv barn högstadiet och gymnasiet och vet hur det kan va.
Sant, finns flera perspektiv.Japp, du har en poäng. Det är ganska mycket pengar att hänga på en 13 årings arm så man överför ju en liten risk till honom iom det. Därav kan det finnas fördel med en klocka som är lite incognito. Jag kör själv en PAM 382, få vet vad det är. Hade det varit en sub så hade jag säkert råkat ut för rånförsök vid flera tillfällen![]()
SPB143 kanns som ett klipp begagnad for runt 6000 kr, fast det kanske ar lite for dyrt nar man ar 13.Kan vi få lite tips och liv i denna tråden. Har en pojk på 13 år som börjat titta på klockor.
Förstår dig och man skall absolut ha med det i sin kalkyl men jag tycker nog ingen klocka här skriker sno mig. Tror inte de flesta i den åldern har så bra koll, de vet vad rolex är på sin höjd.Jag är av princip emot att sätta på unga människor prylar som skriker ”sno mig”.
Men med det sagt borde väl en beggad Breitling Colt kvartsare i 38mm kryssa massor av boxar; inklusive militärhistoria och Göteborg.
Jag tvivlar inte på att du har rätt i det - det var mest för att lämna ett litet ”caveat” tillsammans med mitt förslag - en klocka som jag personligen är rätt sugen på; till mig själv eller kanske sambonFörstår dig och man skall absolut ha med det i sin kalkyl men jag tycker nog ingen klocka här skriker sno mig. Tror inte de flesta i den åldern har så bra koll, de vet vad rolex är på sin höjd.
Oj vad stor. Effektivare med chips än träning. Sitter inre så mycket muskler runt handleden.![]()
Det blev en sån, han är supernöjd. På bilden ser den väldigt stor ut men den ser mer lagom ut i verkligheten. Han får börja träna armar nu också så blir det bättre med tiden![]()
Oj vad stor. Effektivare med chips än träning. Sitter inre så mycket muskler runt handleden.
Vilken snygg kvalitetsklocka grabben fick! Hade varit överlycklig för en sån när jag var 13. Jag gillar också att han fick ett riktigt klockmärke och inget DW/Armani..![]()
Det blev en sån, han är supernöjd. På bilden ser den väldigt stor ut men den ser mer lagom ut i verkligheten. Han får börja träna armar nu också så blir det bättre med tiden![]()
Vilken snygg kvalitetsklocka grabben fick! Hade varit överlycklig för en sån när jag var 13. Jag gillar också att han fick ett riktigt klockmärke och inget DW/Armani..
![]()
När jag själv körde DS Action.