• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på nato/läder-band till min Omega Skyfall

Songer

Omega
Hej alla KS:are
Söker tips på nato/läder-band till min Omega Skyfall, det är en 38.5m med 8500 urverket ( den är något tjockare än 2500 )
Gärna lite bilder på alternativ.

Helst ska bandet vara "billigt" typ 500kr eller runt där.
Så många "lyxiga" Hirsch etc är uteslutet just nu, detta pga pris.

Bilder på klockan!

Bild2.jpg Bild3.jpg
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Hej. Jag har själv en Aqua Terra med blå tavla och tycker att hirsch banden ger grymt bra kvalité för pengarna, kommer rekommendera samma som jag har på min klocka, blått läder band från performance serien från Hirsch vilket är lite över budget men fantastiskt snyggt och vattentåligt läderband, matchar sjukt bra med den blåa tavlan. Bifogar bild för inspiration. Osäker på måtten du ska till just den klockan du har och bandet men skickar med en länk på bandet iallafall. http://www.klockia.se/hirsch-george-large-bla-silver-0925128080-2-20

mms_20160303_220228.jpg
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Antingen ett klassiskt grått nato.
image.jpg

Eller ett real bond.
image.jpg

Båda från phoenix-straps. (Övre bilden stulen från internet)
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Tåls att lägga det lilla extra, t ex för ett hirsch då det höjer klockan än de lite billigare banden.
Blått är flått!
(Har dock inga bilder att komma med som kan ge inspiration)
 
Topp