• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på nytt armband.

Jonte73

Audemars
Fick hem en Genéve på ett gräsligt nato som skall bytas.
Vad passar bäst enl er på en sådan här?
Funderar på svart lizard eller kroko ?
image.jpg
image.jpg
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Jag tycker att ödla många gånger är finare. Blir ju oftast mycket billigare med. Snygga krokodil blir ofta ganska dyrt i jämförelse har jag för mig.

Balla index på den där!
 

nifag

Cartier
Natot tycker jag var långt ifrån gräsligt även om det inte passar så bra på klockan.. Det ser ut som ett känguru-nato från singular. Bra skit!

Hursomhelst tror jag ett cordovan skulle sitta fint på den där. Lagom casual typ.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Natot tycker jag var långt ifrån gräsligt även om det inte passar så bra på klockan.. Det ser ut som ett känguru-nato från singular. Bra skit!

Hursomhelst tror jag ett cordovan skulle sitta fint på den där. Lagom casual typ.


Tänkte samma sak, snyggt nato om än inte på den klockan... skulle nog passa perfekt på en bullseye eller liknande militärinspirerad klocka!
 
Topp