• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på nytt ur.

charken

Omega
Måste erkänna att jag blev väldigt sugen på en kronograf från Longines. Men undrar då, spelar det stor roll om jag väljer en Heritage eller Master när det kommer till kvalitet och ur?:)
 

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Jag gillar Longines, särskilt deras Master Collection. En gammal kollega hade en sådan här, och den var väldigt trevligt.

624741d1329048431-aftermarket-metal-bracelet-my-l2-693-4-78-3-longines-l2.693.4.78.3.jpg

Ref: L2.629.4.78.3
Longines har verkligen en hel rad sköna kronografer. Tror denna modell finns med panda dial också...
 

Marckus

Panerai
Tjena KS! Tänkte höra med er här på sidan vad ni rekommenderar för olika klockor. Budgeten ligger på ca 25, och har redan en Omega PO, så en begangnad sådan är inte intressant.

Har kollat på en Black Bay, samt lite på Sjöö Sandström.

Men känner att det skulle vara kul att höra vad ni tycker och tänker.

Tack. Mvh Per.
Ah okej då är jag med. Men om det skulle bli ett köp av begagnat skulle det få bli f2f.

Är nämligen en present av farsan. Så nytt var det väl tänkt i första hand.

Du ska inte ha uret? Det ska köpas till "farsan"?
 
Topp