• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips på passande klocka till denna färgen.

m4n63

Basic
2-Faktor
Har köpt ny bil i dagarna, och tänkte att det kan ju vara en bra anledning att också köpa en ny klocka! (som ska matcha då alltså)

Då jag inte är så erfaren (ganska nybliven klocknörd) så tar jag gärna emot tips på en klocka som på något sätt matchar med färgen på bilen nedan.
1609604663153.png

Så, kom gärna med tips om ni har några!

EDIT: Helst under 7K :cool:

//Magnus

Senast ändrad:
Om du vill accentmatcha kan du tänka att gul kontrasterar bra med lila och går bra ihop med grön och orange som kompisar Färghjulet.jpg

En variant kan då vara en ganska cool Victorinox
s-l1000.jpg

Eller en helspejsad G-Shock
g-shock-purple-classic-series-chronograph-watch-product-1-20583600-0-844772836-normal.jpg

Nu förstår jag inte poängen att färgmatcha bilen och klockan....bilen är ju inte en del av klädseln så kan kan ju så också färgmatcha huset och klockan. Eller hängmattan... osv.
Men oavsett det.....så har jag sjukt svårt att se att knallgult skulle vara en bra komplementfärg till lejongult?😁

Tack för tipsen!
Det blev efter en del velande en lite försiktigare matchning än vissa av förslagen :)
Denna klocka är nu på väg från Tyskland med UPS. (Inhandlad via C24)
1610033593774.png

Tillbaka
Topp