• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på säljare av klockarmband

Subsec

Rolex
2-Faktor
Kan också rekommendera Tyconimport. Bra kvalitet på banden och trevliga att ha att göra med :)
 

Wiliamo

Panerai
Minst sagt bra priser hos Tycon! Får bli att testa någon länk därifrån till någon av mina vintagedykare :)
 

Gringubben

Cartier
Jag köpte nyligen några läderband från Cheapestnatostraps och jag blev då nöjd. De har även tvådelade natoband vilket kan vara ett alternativ för dem som tycker nato bygger för mycket på höjden
 

essGunnar

Audemars
2-Faktor
Jag köpte nyligen några läderband från Cheapestnatostraps och jag blev då nöjd. De har även tvådelade natoband vilket kan vara ett alternativ för dem som tycker nato bygger för mycket på höjden
Tog hem några av deras nya billiga mocka för att testa. Det är ju vad det är till det priset men inte så pjåkiga.
IMG_1247.JPG
 
  • Like
Reactions: SSL

Wiliamo

Panerai
Tog hem några av deras nya billiga mocka för att testa. Det är ju vad det är till det priset men inte så pjåkiga.
IMG_1247.JPG
Köpte också ett gäng, dock har jag inte fått mina än. Tänkte sporta mina på massa vintagedressare som mest ligger och skräpar utan band över huvud taget just nu. Men det var helt klart bra pris på mockabanden, tror jag pyntade strax norr om en hundring styck.
 

Gringubben

Cartier
Köpte också ett gäng, dock har jag inte fått mina än. Tänkte sporta mina på massa vintagedressare som mest ligger och skräpar utan band över huvud taget just nu. Men det var helt klart bra pris på mockabanden, tror jag pyntade strax norr om en hundring styck.
Behövs mer bilder i tråden så därför kommer här några på ett av lädren som jag köpte därifrån och som nu provas på lite olika ur.
20160609_055627.jpg
20160609_055705.jpg 20160609_055739.jpg
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Jag köpte nyligen några läderband från Cheapestnatostraps och jag blev då nöjd. De har även tvådelade natoband vilket kan vara ett alternativ för dem som tycker nato bygger för mycket på höjden
Köpte ett mockastrap därifrån men blev inte ett dugg imponerad. Eller ja, man får ju lite vad man betalar för. Den vaxade kanten släppte efter ett par veckor och bandet blev ganska snabbt slappt. Beställde ett custommocka av @Jibe istället. Sjuk skillnad och nu färdas DJn med stil :)
 

Ormet

Panerai
2-Faktor
Köpte ett mockastrap därifrån men blev inte ett dugg imponerad. Eller ja, man får ju lite vad man betalar för. Den vaxade kanten släppte efter ett par veckor och bandet blev ganska snabbt slappt. Beställde ett custommocka av @Jibe istället. Sjuk skillnad och nu färdas DJn med stil :)

Innan körde hon inte med den vaxade kanten vilket var avsevärt mycket bättre, luktade dessutom mindre kemiskt. Kan knappt bära de nya pga doften nu.
 
Topp