• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på schysst länk till SMP

Doncorleone

Cartier
Är sugen på alternativ och inspiration på en ny länk till SMP'n då variation kan va kul.

Är endast ute efter stållänk så läder, gummi & Nato-förslag undanbedes:)

Har ni bilder på egna klockor får ni gärna lägga upp dom!

Kanske finns fler än jag som är på jakt som kan behöva inspiration.

Hare!
 

jabla

Sarlacc
Kanske ett sharkmesh här på Rolexsub...

WP_20141126_001.jpg
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Personligen gillar jag originallänken på din klocka men det är klart, det kan ju vara roligt att testa något nytt ibland. När jag spanade efter en länk till min seiko hittade jag en snygg länk som kallas super engineer. Vet inte om den finns till din klocka men det borde den väl göra!? Testa att googla "super engineer bracelet" för bilder.
 

wadbro

Cartier
2-Faktor
ORANGE!!! Så grymt snyggt med blått i kombo med orange. Läder, nato, zulu spalr ingen roll. Try it - you'll like it!!!
917141_1497702617114723_1082413972_n.jpg

ex taget från nätet...
 

Doncorleone

Cartier
Personligen gillar jag originallänken på din klocka men det är klart, det kan ju vara roligt att testa något nytt ibland. När jag spanade efter en länk till min seiko hittade jag en snygg länk som kallas super engineer. Vet inte om den finns till din klocka men det borde den väl göra!? Testa att googla "super engineer bracelet" för bilder.


Tack för tipset! Ska undersökas
 

Henkan

Cartier
Länken till 2254 är riktigt snygg men tyvärr bara 18mm bred mot din som är 20mm, jag upplever den lite smal men men en smaksak.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Den länken är så mycket snyggare än originalet .:) Liknar mer den gamla svarta 2254 som jag är mer förtjust i .
Ja den är fin. Fast orginal länken är ju klassisk och passar ihop med klockan. 2254 länken görs sig bra men man hade nog behövt testa lite mer än bara i butiken som jag gjorde.
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Helt rätt, klantigt skrivet av mig. Den är 20mm vid bandhornen och smalnar av till 18mm så den passar ju utan problem men jag förstår inte varför Omega gör så? Jag gillar när bandet är lite bredare, ser fetare ut

Är väl flera som gör så. Alla mina klockor smalnar av nu när jag kikar, endast SMP som är fet o go hela vägen :)
 
Topp