• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på tv-serie

Ricrob

Patek
Tjäna!

Såg med stort vemod och förtjusning sista avsnittet av Breaking bad idag och nu finns ett tomrum att fylla!

Vad ska vi börja plöja nu?

Förslag mottages tacksamt! Kollar eller har kollat: GOT, SOA, Mad men, Walking dead, Entourage, så dessa går bort.

Och för att ge lite och inte bara ta, så vill jag starkt rekommendera Breaking bad, 100 poäng!

Tjäna!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
The wire bör vara högst upp på listan, därefter:
Dexter
Suits
Blue bloods
Game of thrones
 

Ricrob

Patek
Mycket bra tips so far, tack!

Måste tillägga att jag såklart sett Sopranos, X-files, Twin peaks och de andra klassikerna.

Har fått många tips på The Wire, är den så jävla bra och isf varför (utan spoiler såklart)?
 

sjobbe

Cartier
Dexter är oerhört bra. Game of Thrones är rätt chill, även om det inte är en personlig favorit. Suits, förmodligen den bästa advokatserien som gjorts. Sedan finns det ju Oz och Californication :)

Edit: såg att de flesta nämnts tidigare.
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Wire gjordes i 5 säsonger, första 2002 och sista 2008. Har sett att discshop ibland säljer hela paktet för runt 400 riksdaler.
 

san

Cartier
2-Faktor
Många bra tv-serier som rekommenderats i tråden :) För lite mer lättsamma serier kan jag starkt rekommendera Arrested Development, Party Down, Better Off Ted och Curb Your Enthusiasm. (Och Seinfeld, så klart.)
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Person of interest
Suits
The Blacklist
White Collar
Top Gear (bilintresse krävs ;)
Fifth Gear (bil intresse krävs ;)
Brottskod
 
Topp