• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tips på väska till MBP 15”?

535E32F5-142E-48C4-8F6C-751DF929F72F.jpeg

Skaffade den nya MBP 15”, har en enklare brun skinnväska men jag söker en som är lite finare och trevligare.

Främst gillar jag inte att dragkedjan riskerar att skrapa laptopens ytterhölje när man lägger ned datorn i väskan.

Tar gärna emot tips på fina väskor!

Jag kör en likadan dator. Den smiter ner perfekt i denna väskan från Berluti. Tyvärr så använder jag nästan aldrig den för jag har min hund med mig på dagarna och då är det enklare med en axelrem. Hör av dig om du är sugen ;).

un-jour-leather-briefcase-tobacco-bis-berluti_01.jpg

Jag kör en likadan dator. Den smiter ner perfekt i denna väskan från Berluti. Tyvärr så använder jag nästan aldrig den för jag har min hund med mig på dagarna och då är det enklare med en axelrem. Hör av dig om du är sugen ;).

un-jour-leather-briefcase-tobacco-bis-berluti_01.jpg
Un Jour är så fin :snaphappy:. Så den passar perfekt till 15"? Jag köpte nyligen en Documents Voyage PM som är lite för liten för min 15" touchbar... Tror dock jag kanske löser det med att köpa nysläppta pro 13" med quadcore.

Beställde hem en Samsonite Equinox på arbetsgivarens bekostnad. Stabil kvalité och bra med fack samt dragkedja runt hela väskan så du kan öppna rejält. Kanske inte den snyggaste, men stilren.

Un Jour är så fin :snaphappy:. Så den passar perfekt till 15"? Jag köpte nyligen en Documents Voyage PM som är lite för liten för min 15" touchbar... Tror dock jag kanske löser det med att köpa nysläppta pro 13" med quadcore.

Gjorde precis samma, fast PM som de ser ut att ta bort ur sortimentet vilket känns lite halvtrist när man just köpt en. :(

Tillbaka
Topp