• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips, snälla! Rolex damur

Cicci G

Breitling
Jag är nybörjare både här på klocksnack.se och med det här med klockor. Men jag har dreglat efter en fin klocka länge. Jag har snöat in på Rolex (oklart varför) och vill helst ha en klassisk men sportig modell, gärna med stenar i urtavlan. Jag vill helst inte ha en med datum på, tycker bara att det är jobbigt att ändra manuellt varannan månad. Budget max 60 och jag vill inte ha en begagnad. Hittade en fin på nätet (Rolex Perpetual Lady 176234/6, 59 tkr) men vet inte om det är en bra deal. Och är 26 mm för litet? Jag gillar egentligen inte stora klockor, vill helst ha en mindre men vill inte bli för tantig.
Snälla, kom hemskt gärna med tips till en gröngöling som mig! Tusen tack på förhand!
 
P

Philippe Stern

Guest
Jag är nybörjare både här på klocksnack.se och med det här med klockor. Men jag har dreglat efter en fin klocka länge. Jag har snöat in på Rolex (oklart varför) och vill helst ha en klassisk men sportig modell, gärna med stenar i urtavlan. Jag vill helst inte ha en med datum på, tycker bara att det är jobbigt att ändra manuellt varannan månad. Budget max 60 och jag vill inte ha en begagnad. Hittade en fin på nätet (Rolex Perpetual Lady 176234/6, 59 tkr) men vet inte om det är en bra deal. Och är 26 mm för litet? Jag gillar egentligen inte stora klockor, vill helst ha en mindre men vill inte bli för tantig.
Snälla, kom hemskt gärna med tips till en gröngöling som mig! Tusen tack på förhand!