• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips till frugans födelsedag

Calleb

Breitling
2-Faktor
Alla med bättre/sämre hälfter vet hur det är inför varje kommande jul eller födelsedag. Vad i he... skall man hitta på för trevlig present denna gång? Kokböcker & lukta gott-prylar funkar inte i evighet!

Nu slipper ni pre-födelsedags-ångesten, för Graff Diamonds har löst problemet en gång för alla med sin modell Hallucination:
Graff_Hallucination.jpg

Visst skall väl tanten få blinga runt på stan med 110 karat på handleden! Till det facila priset av ett mindre lands BNP på 55 miljoner dollar…:)

Jag har då inte hört talas om en dyrare "klocka", har ni?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Men FY Fan! Trodde jag sett allt, men denna tog nog priset både pris och bildmässigt!

Lite kul dock att dom kallar modellen för Hallucination, för det är exakt så jag känner att jag inte tror mina egna ögon :D!
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Det där är ju en "Be all - End all" present.
Presenten man ger för att slippa hitta på något varje gång det är dags för presenter :D
 

Calleb

Breitling
2-Faktor
Men FY Fan! Trodde jag sett allt, men denna tog nog priset både pris och bildmässigt!

Lite kul dock att dom kallar modellen för Hallucination, för det är exakt så jag känner att jag inte tror mina egna ögon :D!

Håller med dig! Jag menar, trist att gå runt med denna som är förvillande lik nå't som dottern knåpat ihop på fritids eller en sån man kan köpa i godisautomat för en tia:)
 

David

Bödeln
Något säger mig att den är något mer spektakulär än vad den gör sig på bild. Särskilt den där totalt misslyckade bilden, och de övriga som finns på hemsidan.

ad_1309195141.jpg
 
Topp