• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bytes Tissot Automatic, Bulova 30-tals dressare, HMT Sona m.m..

Moffan

Panerai
2-Faktor
Hej,
Önskar byta bort en massa klockor jag inte vill ha kvar.
1. Tissot Automatic - fungerande automatur 100% original guldplätterad mäter 30x30mm och bärs hyfsat stort. tappar 1-2 minuter per dygn.
2. Bulova liten dressare, trevligt patinerad urtavla. Har dragit upp denna för långt och den fungerar ej. Kan vara lätt fixat.
3. HMT Sona, guldläterad 60-talare 36mm i diameter, cool indisk dressare i bra skick för sin ålder. ej refurbished så vitt jag vet. Även denna uppdragen för långt och den verkar inte slå längre.
4. Lucerne - fullt fungerande 70-tals dykare 36mm diameter.
5. Longines, denna har bakboett lös och den slår inte längre. trevlig urtavla 33m diameter.
Önskar byta detta gäng mot bara något spännande fullt fungerande oavsett märke eller utförande, ge mig ett förslag bara.
Se bilder nedan:
WP_20150610_005.jpg
WP_20150610_006.jpg
WP_20150610_010.jpg
WP_20150627_001.jpg
WP_20150627_005.jpg
WP_20150627_007.jpg
WP_20150627_008.jpg

Fler bilder kan självklart fås.
Jag har feedback i goodguy-tråden.

Mvh

Andrea
 
Topp