• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tissot Navigator Worldtimer 1995

agraw

Cartier
2-Faktor
DSC_0594.jpg
DSC_0577 2.JPG
DSC_0598.jpg


Hejsan, vill få denna såld så sänker priset rejält idag, söndag! Tissot Worldtimer Navigator -95.
Klockan är aldrig använd utan har fungerat som skyltexemplar hos en svensk urmakare. Finns inte en repa varken fram eller bak. Jag har haft klockan i boxen ståendes och låtit den vara oanvänd. Läderarmbandet är original, men format av att ha suttit på kudden i många år.
Jag har inte servat den och historiken är okänd. Klockan tickar dock bra och håller tiden bra.
Automatiskt urverk, 21 jewels. 39 mm men personligen tycker jag att klockan känns större.

Bachmann & Scher säljer så vitt jag vet ett av de få exemplar på marknaden förutom denna för drygt 11.000 kr. http://www.bachmann-scher.de/cms/front_content.php?idart=4182

Oanvänd, originalask, certifikat, en av endast 1800 ex tillverkade.

Jag har några stycken referenser så kolla gärna in dem!

Hör av dig så kan vi se om en mötesplats går att fixa. Annars skickar jag antingen rek. med Posten eller med Schenker. Köparen betalar olika fraktkostnader beroende på fraktval.

Säljer för att jag planerar att köpa en begagnad Cartier Tank Solo, gärna här på KS så har du en och vill byta så hör av dig.

PM:a alla frågor så svarar jag så gott det går! Bildkvalitén är låg, B&S har skarpare bilder som bättre visar klockans färger.

Pris: 7.000 kr. Eller alla bud mottages tacksamt.
 
Senast ändrad:
Topp