Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig sett med den boetten men kan mycket väl vara ok. Inte kollat själv så ta det med i nypa salt.Är detta verkligen en Tissot navigator? I så fall, kan ni se på den taskiga bilden om denna kan vara prisvärd?
Gillade den som 17 men kan inget om dessa.
![]()
Den tror jag nog finns, detta var dock rätt dyrt.Är detta verkligen en Tissot navigator? I så fall, kan ni se på den taskiga bilden om denna kan vara prisvärd?
![]()
Aldrig sett med den boetten men kan mycket väl vara ok. Inte kollat själv så ta det med i nypa salt.
Tack då kan jag lägga detta åt sidan och spara en slantDen tror jag nog finns, detta var dock rätt dyrt.
Tissot har haft en del udda klockor, har själv en Navigator GMT som dock inte är lika cool som den du hittat.Är detta verkligen en Tissot navigator? I så fall, kan ni se på den taskiga bilden om denna kan vara prisvärd?
![]()
Tissot har haft en del udda klockor, har själv en Navigator GMT som dock inte är lika cool som den du hittat.
![]()
Skall försöka ha dig i minnet. Får återkomma om det då jag inte har den tillgänglig under sommaren.Den tyckte jag var störtskön!
Bandet känns väl kanske lite sådär, förstås.
Hojta till om du vill bli av med den. Och om inte så tar jag gärna ett referensnummer.