• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes/Bytes Tissot PR100 med automatverk och dykar look

DB15

Silver
Pledge Member
Pris
1500
Returpolicy
24h om något är helt åt skogen.
Bilder Skickat
  1. Ja
Denna får vandra vidare!

Tissot PR100 med automatverk samt en fanatiskt krämvit tavla med väl fungerande lume. Klocka mäter ca 38mm.
Om jag inte har helt fel så ska det vara ett ETA-verk, tyvärr finns det ingen service historik men den tickar på super fint utan någon avvikelse alls med en god reserv.
Klockan är generellt i super fint skick och jag kan inte hitta några större dingor, och safirglaset är repfritt. Dock finns det mindre märken på bazeln samt att lumepluppen saknas. Klockan ska även vara tät till 150m men inget jag vågar lova då den inte blivit trycktestad utav mig personligen.

46835602-0122-4999-B339-BF1887F37140.jpeg

Pris 1500kr plus valfri frakt finns inga tillbehör förutom 3 länkbitar.

Tror jag fått med allt men om du undrar nått så tveka inte på att höra av dig! Byten är alltid intressanta både upp och ner vid rätt objekt kan jag lägga till Max 1.5k

Tack KS för ett fantastiskt forum
D

Tillbaka
Topp