• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tillbakadragen Tissot PR50 (Nytt pris)

Sparrisprinsen

Silver
2-Faktor
Säljer en Tissot Pr 50 som jag köpte här på K&S i februari. Grymt mycket klocka för pengarna med ett ETA 2824-2 urverk som håller tiden sånär som på ca -5/s per dag.
Enligt förra ägaren så servades den för ca 2 år sedan. Tyvärr inga papper eller låda till den och årtal är okänt. Lite småmärken och en liten repa vid kl 6 (se bild) på boetten., men inget som stör tycker jag och syns bara i vissa vinklar. Glaset är felfritt. Den mäter 36mm och lumen lever fortfarande fint.

Pris: (1400kr tidigare) 1000kr + frakt till mig. Du sätter även in 200kr hos barncancerfonden.

F2F i Eslöv/Lund/Malmö

IMG_20170327_135705.jpg

IMG_20170327_135759.jpg

IMG_20170327_135725.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp