• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tissot PRC200 Quartz

Havre

Omega
För många klockor i lådorna nu. Därför säljes denna!

Jag har ägt klockan i två år, köpte den begagnad. Klockan är från 2011. Kommer med box, cert, något garantikort, manualer osv. Går som en quartz skall, dvs mycket bra. Alla funktioner fungerar till 100%. Bytt batteri i den för ca ett år sen. Safirglas. Glaset är helt repfritt vad jag kan se, men länk och boett har spår av användning. Inget allvarligt, men inte nyskick. Den största "dingen" jag kunde hitta har jag försökt få med på sista bilden (två små prickar/jack på bezeln). Värt att nämnas är att det endast finns två extralänkar med till orginal-länken så har man väldigt stora handleder får man antingen köra på läder/nato eller hitta någon annan länk som passar (körde denna på brun läder croc ett tag med mycket gott resultat).

Fler bilder kan tas på begäran.

Prisidé: Nypris ligger någonstans strax norr om 3000, skall vi säga 1500 ink. frakt? Annars finns den i Malmö om man känner för att hämta upp.

Retur OK inom 24h ifall klockan ej motsvarar beskrivning.

Brand: TISSOT
Model number: T17.1.516.32
Movement: Quartz
Chronograph: Yes
Date: Yes
Dial Color: Silver with Tachymeter
Material: Stainless steel
Case Diameter: 41mm
Case Thickness: 12mm
Max Wrist Size: 19cm
Water Resistance: 200m (660 Feet)

Lite bilder:

bgvgg4.jpg


14tpylu.jpg


1ibewl.jpg


rihyz4.jpg


2z8sztd.jpg


2zz2umt.jpg


2w74nia.jpg
 
Topp