• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tissot Seastar Navigator PB2 (23/8)

Chris75

Silver
2-Faktor
Pris
5000
Returpolicy
Vid distansköp inom 24h om klockan ej är som beskriven
Bilder Skickat
  1. Ja
SÅLD En styck blå PRX 40mm säljes i mycket gott skick med box, cert och extra länkbitar. Det enda märke jag kan hitta är den lilla hairline som syns bredvid kronan på bilden nedan. Uttagen 2022, dock inte av mig. Hos mig har denna klocka använts sparsamt i rotation med andra klockor vilket märks på skicket. Allt fungerar som det ska och tidhållning och gångreserv är bra, precis som väntat hos en 2 år gammal klocka. Pris 6000:- 5500:- inkl försäkrad frakt. SÅLD

IMG_3279.jpeg

IMG_3280.jpeg
IMG_3283.jpeg
IMG_3281.jpeg
IMG_3282.jpeg
IMG_3277.jpeg
IMG_3277.jpeg
IMG_3284.jpeg



En styck Tissot Seastar Navigator säljes i använt men i mitt tycke snyggt vintageskick. Drivs av ett manuellt Valjoux 7734 som fungerar som det ska och håller tiden på ett bra sätt. Den enda anmärkning man kan ha är att det finns fläckar på tavlan som jag inte vet var de kommer ifrån. Dessa fläckar syns främst i vissa vinklar och klockan ger ett gott helheltsintryck trots detta. På bilderna nedan har jag sett till att dessa fläckar ska synas. Säljes inkl bandet på bilden, inga andra tillbehör. Pris 6000:- 5500:- 5000:- inkl försäkrad frakt.
IMG_3289.jpeg
IMG_3287.jpeg
IMG_3286.jpeg
IMG_3285.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp